فن لپ تاپ هترون (Hatron) مدل HCP130

114125

تعداد فن :5 -مناسب برای لپ تاپ های تا 15.6 اينچي - دارای درگاه USB | گارانتی تا تاریخ 09-1401

پایه خنک کننده هترون مدل HCP130 

Hatron laptop fan model HCP130

پخش عمده فن لپ تاپ هترون (Hatron)  مدل HCP130


جنس این پایه خنک کننده یا کول پد (Coolpad) هترون پلاستیک ABS با کیفیت است و در آن یک عدد فن بزرگ در مرکز و چهار فن کوچک دیگر در اطراف وجود دارد.

بدین‌ترتیب تمام قسمت‌های زیرین لپ‌تاپ را برای خنک کردن پوشش می‌دهند. این فن‌ها با سرعت 1200 دور بر دقیقه می‌چرخند. پایه خنک کننده HCP130 هترون (Hatron) از طریق درگاه USB خود به لپ تاپ شما وصل می‌شود.

وزن آن 620 گرم و طول و عرض آن به ترتیب 36.5 و 33.5 سانتی متر است و حدود چهار سانتی‌متر ضخامت کلی کول پد یا خنک‌کننده است. اگرچه فن داخل لپ‌تاپ گرمای تولید شده توسط «CPU» را خارج می‌کند و تا حدودی دما را پایین می‌آورد

پخش عمده فن لپ تاپ هترون (Hatron) مدل HCP130

بر عکس کامپیوترهای رومیزی که می توان سیستم دفع حرارت آن را سرویس کرد و هر از چند گاهی گرد و خاک درون آن را زدود، در لپ تاپ ها این امکان وجود ندارد و برای این کار باید لپ تاپ را برای سرویس پیش یک تعمیرکار مجرب برد. از طرفی هیچ یک از ما دوست نداریم به لپ تا خود پیچ گوشتی بزنیم!! در میان بدترین چیز برای یک لپ تاپ گرد و خاک موجود بر روی سطوحی است که لپ تاپ روی آن قرار می گیرد، لپ تاپ همانند جاروبرقی این گرد و خاک را به درون خود می کشد. برای جلوگیری از این مشکل می توان یک فاصله بین لپ تاپ و سطح زیر آن ایجاد کرد. بهترین راه استفاده از یک فن لپ تاپ یا کول پد است. فن لپ تاپ هترون مدل HCP130 با سطوح توری دارد علاوه بر ایجاد فاصله بین لپ تاپ و سطح زیرین، اجازه جریان داشتن هوا در زیر لپ تاپ را می دهد. با استفاده از کول پد هترون حتی به صورت خاموش می توان برای کارهای روزمره، وب گردی و کارهای اداری دمای لپ تاپ را پایین نگه داشت و از استهلاک آن نیز کاست.

فن زیر لپ تاپ هترون مدل 130 یک کول پد بزرگ با 5 فن است که برای انواع سایز های لپ تاپ مناسب است. این کول پد با یک فن بزرگ در وسط و 4 فن کوچکتر در کناره ها جریان هوای زیادی را در زیر لپ تاپ به وجود می آورد و به خوبی باعث دفع حرارت می شود.

همانطور که در بالاتر بیان شد، برای استفاده های روزمره حتی می توان این کول پد را به صورت خاموش در زیر لپ تاپ قرار داد اما اگر بخواهید از لپ تاپ خود کار بکشید و یا بازی کنید باید با استفاده از یک کابل لینک که در بدنه کول پد جا سازی شده است، آن را به پورت USB لپ تاپ وصل کنید تا فن ها شروع به چرخش کنند و جریان هوای خنک را در زیر ایجاد کنند. نکته جالب توجه وجود 2 پورت USB بر روی بدنه کول پد است. درست است که با اتصال کول پد به لپ تاپ یک پورت آن اشغال می شود اما بر روی فن لپ تاپ یک پورت USB اضافه وجود دارد که به صورت هاب عمل می کند. همچنین برای کنترل سرعت چرخش فن ها دو عدد کلید چرخشی تعبیه شده است که می توانن سرعت فن ها را بسته به نیاز تغییر دهند.

یکی از ویژگی های خوب فن لپ تاپ هترون وجود یک جک در زیر کول پد است که می تواند کول پد را در 7 زاویه مختلف نگه دارد تا در صورت لزوم صفحه نمایش لپ تاپ کمی بالتر بیاید و کیبورد آن به صورت زاویه دار قرار بگیرد.

تعداد فن5 عدد
سرعت چرخش1200 RPM
منبع تغذیهUSB

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

فن لپ تاپ هترون (Hatron) مدل HCP130

فن لپ تاپ هترون (Hatron) مدل HCP130

تعداد فن :5 -مناسب برای لپ تاپ های تا 15.6 اينچي - دارای درگاه USB | گارانتی تا تاریخ 09-1401

پایه خنک کننده هترون مدل HCP130 

Hatron laptop fan model HCP130

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب