Armikrog

204104

قیمت پشت جلد :6500 تومان | تعداد حلقه : 1DVD

Armikrog

Armikrog

آرمی‌کراگ (به انگلیسی: Armikrog) نام یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی گرافیکی ساخته شده توسط داگ تنیپل با شراکت استودیو Pencil Test و منتشر کنندهٔ ورسوز ایول است. این بازی برای سیستم عامل‌های مایکروسافت ویندوز، لینوکس، اواس ده منتشر شده و برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن 4 و وی یو قرار است در آینده منتشر شود. این بازی توسط اکثر اعضای گروه سازندهٔ بازی نورهود ساخته شده‌است. همانند بازی نورهود، آرمی‌کراگ از تکنیک پویانمایی خمیری استفاده می‌کند. 

ARMIKROG یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک است و دقیقا از همان گرافیک خمیر بازی NWVERHOOD استفاده می کند.داستان بازی هم در مورد یک فضانورد به نام تامی ناوت است که مسیر خود را گم کرده و همراه با بیک بیک،سگ فضایی خود،به ماجراجویی در یک سیاره جدید مشغول استوموسیقی متن بازی هم توسط تری اسکات تیلر،آهنگسازبازی NEVERHOOD ساخته شده است.

والدین باید بدانند که Armikrog برای مخاطب کودک و نوجوان ارائه شده و در آن نمایش خون یا صحنه خشونت‌آمیزی وجود ندارد. در طول بازی بازیکن باید معماهای مختلفی را حل کند و به جستجو در دنیای طراحی شده بپردازد که این موضوع نیاز به قوه تحلیل مناسبی دارد؛ در عین حال، در برخی مراحل از بازی، بازیکن باید از همراه کاراکتر که یک سگ است، استفاده کند که این موضوع باعث آموزش کار تیمی به بازیکن می‌شود. خواهشمند است در هنگام خرید به رده بندی سنی ESRA درج شده بر روی بسته بازی دقت فرمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU:PENTIUM 4 OR EQUIVAHENT

RAM:2 GB RAM

VGA:512 MB NVIDIA OR ATI GRAPHICS CARD

HDD:2 GB FREE HARD DRIVE SPACE

OS:WINDIWS XP+'7/8

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Armikrog

Armikrog

قیمت پشت جلد :6500 تومان | تعداد حلقه : 1DVD

Armikrog

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب