تبدیل 3 به 2 برق سیما

113697

ساخت ایران | کیفیت عالی | دو رنگ مشکی و سفید

تبدیل 3 به 2 برق سیما

تبدیل 3 به 2 برق سیما

تبدیل های سه به دو برق مناسب برای استفاده هنگامی است که لوازم برقی وارداتی میخرید چون بیشتر کشورها لوازم برقی را متناسب با طراحی برقی کشور خود میسازند و اکثر پریزهای آنها سه شاخه است پس ممکن است وقتی شما بخواهید یک لوازم برقی وارداتی را در ایران استفاده کنید باید حتما تبدیل سه به دو داشته باشید. کاربردی که تبدیل های برق دارند برای تبدیل سه شاخه برق به دوشاخه استفاده می شوند. مزایای استفاده از تبدیل های سه به دو برق چیست؟

قیمت آن‌ها بسیار ارزان است و شما به راحتی می‌توانید یک وسیله سه شاخه را به پریز برق دو شاخه وصل کنید.
شما در صورت استفاده از این تبدیل کننده نیاز به قطع کردن سیم اصلی دستگاه یا تعویض کردن آن با سیم دیگر را نخواهید داشت.
وسیله شما از حالت فابریک خود خارج نمی‌شود و هر زمان که اراده کنید می‌توانید، دستگاه مورد نظر خود را به شکل اولیه خود تبدیل کنید.

جلوی هر گونه شوک به دستگاه و آتش سوزی گرفته می‌شود به عبارتی اگر دستگاه شما گران قیمت است و به نوسان برق حساس است باید از این تبدیل کننده استفاده کنید.                

برای خرید یک مبدل برق خوب به نکات زیر توجه داشته باشید:

به جنس بدنه مبدل حتما توجه کنید.زیرا جنس بدنه این محصول ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد. هر چه جنس بدنه آن از مواد باکیفیت‌تری ساخته شده باشد، مبدل شما طول عمر بالاتری دارد. بهترین نوع این وسیله از جنس سرامیک است که علاوه بر تحمل حرارتی بالا به راحتی شکسته نمی‌شود‌. اگر به هر دلیل موفق به خرید جنس سرامیکی نشدید، می‌توانید پلاستیک نسوز را انتخاب کنید. زیرا در برابر گرم شدن مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

به محافظت ولتاژ مبدل توجه کنید. زیرا برخی مبدل‌ها دارای سیستم محافظت از ولتاژ می‌باشند، یعنی ولتاژ قبل از ورود به دستگاه محافظت می‌شود. البته مدل‌های ارزانی هم وجود دارد که خیلی ساده با یک فیوز شیشه‌ای داخل خود از وسیله مورد نظر شما محافظت می‌کنند. در اثر سوختن فیوز شما به راحتی می‌توانید آن را با یک نمونه جدید جایگزین کنید و دوباره از آن استفاده کنید.

تبدیل سه به دو برق سیما با کیفیتی عالی ساخته شده است و مناسب برای استفاده لوازم برقی خانگی است. از محصولات کشور ایران است.                                                  

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

تبدیل 3 به 2 برق سیما

تبدیل 3 به 2 برق سیما

ساخت ایران | کیفیت عالی | دو رنگ مشکی و سفید

تبدیل 3 به 2 برق سیما

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب