GROW UP

210128

قیمت پشت جلد : 6500 تومان | تعداد حلقه : یک DVD5

GROW UP

GROW UP

Grow Up یک بازی ویدئویی با پلتفرم ماجراجویی است که توسط Ubisoft Reflections توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است.این بازی که دنباله بازی Grow Home در سال 2015 است، در 16 آگوست 2016 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد.

Grow Up بر اساس گیم پلی بازی قبلی خود یعنی Grow Home ساخته شده است و یک بار دیگر بازیکنان را تحت کنترل رباتی به نام B.U.D قرار می دهد . هدف اصلی بازی اکنون بازیابی بخش هایی از کشتی B.U.D، M.O.M است که پس از او در سراسر سیاره پخش شده است.با تکمیل چالش‌ها، که B.U.D را ملزم به عبور از چندین مرحله می‌کند، بازیکن می‌تواند لباس‌های اختیاری B.U.D را باز کند که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به B.U.D می‌دهند، مانند لباس زنبوری که اشکالات را جذب می‌کند یا لباس هوانوردی که سرعت سر خوردن را افزایش می‌دهد.

Grow Up یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسخه ی قبل نیست، بلکه بیشتر سعی در بهبود و ارتقای Grow Home داشته است. با این وجود، تجربه ی بازی خاص و منحصر به فرد است و البته بسیار سرگرم کننده، هرچند هنوز از بسیاری از پتانسیل های ایده بازی استفاده نشده است. Grow Up نشان می دهد که اگر به ایده های کوچک و پیش پا افتاده بها داد، می توان حتی نتیجه ای بهتر از عناوین پر هزینه و مشهور به دست آورد. این بازی حجم بسیار کمی دارد و دنباله ای استاندارد برای شماره قبلی اش می باشد و از طراحی فوق العاده ای بهره می برد.

به این ربات در ماجراجویی خارق العاده او به ماه بپیوندید.
با کمک POD دوست جدید خود، قطعات کشتی MOM را جمع آوری کنید.
سوار گیاهان ستاره ای غول پیکر در آسمان شوید.

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

GROW UP

GROW UP

قیمت پشت جلد : 6500 تومان | تعداد حلقه : یک DVD5

GROW UP

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب