بازی Home Front (XBOX)

211343

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 29000 تومان

| شماره شناسنامه اثر : 387000700

Home Front (XBOX)

Home Front یکی از بازی های سبک اکشن و جنگی است که درسال 2019 منتشر شده است .ماجرا از جدا سازی مجدد روسیه آغاز میشود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است . 

شاید فکر کنید که بازی هم باید یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در داستان ها زیاد به چشم خورده .داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری میشود .

بازی در حالت تک نفری عناصری مشابه با هر بازی تیراندازی دیگر را دارد ،تمام کردن بازی حدود 4 الی 10 ساعت طول میکشد که به تجربه بازیکن بستگی دارد . داستان بازی ابتدا سال 2010 را مشان میدهد که بین آمریکا و کره شمالی جنگ قدرت آغاز میشود . در ابتدا آمریکا موفق می شود  کشتی های کره شمالی را غرق کند ولی چند سال بعد کره شمالی فنائری جدیدی را برای ارتش خود کشف میکند و قدرت اقتصادی کره جنوبی را نیز به دست میگیرد . جنگ بر اساس منابع و نفت باعث میشود تا همه کشورها در وضعیت بدی قرار بگیرند ،بخصوص آمریکا تا اینکه در سال2027 این کشور توسط کره شمالی تصرف میشود .حال شما در نقش رابرت جاکوب ،مامور سابق ارتش آمریکا مجبور میشود به اردوی کره شمالی در آلاسکا برود . ولی در اتوبوسی که او سوار شده ،مبارزان جنبش آزادی خواه کانرو ریانا حضور دارند و او را به اردوگاه مخفی می برند .

نمرات بازی اکثرا مثبت هستند آن هم بیشتر به خاطر حالت مولتی پلیر که بسیار خوب و گیم پلی کامل داشت .ولی اکثرا اتفاق نظر داشتند که حالت تک نفری بازی بسیار کوتاه است .

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولXbox 360
تعداد دیسک1 حلقه DVD9
سبک بازیاکشن اول شخص

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

بازی Home Front (XBOX)

بازی Home Front (XBOX)

یک حلقه DVD9 | قیمت پشت جلد : 29000 تومان

| شماره شناسنامه اثر : 387000700

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب