Batman Arkham City (XBOX)

211019

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد :29000 تومان

| شماره شناسنامه اثر : 95/448 ن م

Batman Arkham City

شهری مخوف و ترسناک جایی که آمار جرم و جنایت بیداد میکند و شهر در کثیفی فرو رفته است .گانتهام شهری که انجام جرم و جنایت مانند کارهای روزمره افراد است و شهری که خائنان بدنام و خشن ترین افراد را دارد . در این شهر زندگی بیگناهان در خطر است. این شهر تنها به دست یک نفر آن هم بتمن میتواند عدالت و صلح را به خود ببیند .در واقع گانتهام تبدیل به تاریک ترین و زشت ترین شهر شده است .

در بازی قبلی در شهر آرخام سال 2009 طیف وسیعی از دشمنان کلاسیک دیده میشوند .بازی دارای ویژگی هایی از جمله طیف وسیعی از ابزار جدید ،افزایش تعداد ستیزه جویان و همچنین افزایش گزینه های پرش بتمن که شامل جهش ،خزیدن ،پرواز و آویزان شدن است در این نسخه از بازی اضافه شده است . در این بازی ساختمان های شهر به سبک دهه 30. 40 ساخته شده اند که چهره هنری به شهر داده اند که با مشاهده آنها میتوانید به دقت گرافیست ها پی ببرید .

داستان این بازی از جایی شروع میشود که بروس وین در حال سخرانی درباره آرخام و بستن آن است که ماموران وی را دستگیر میکنند و به آرخام می آورند و اینجا دقیقا جایی که کنترل بتمن دست شما است و به وعی بازی شروع میشود .

شما در این بازی مبارزات زیادی خواهید داشت . از ویژگی های خوب این بازی میتوان به وجود ماموریت های جانبی بی شمار که کم از ماموریت اصلی ندارد اشاره کرد . انجام ماموریت هایی با ادقام شدن حرکات رزمی و مخفی کاری ها در قلب بازی نوید یک بازی زیبا و دیدنی را به شما میدهد ،به صورتی که میتواند تجربه بسیار عالی و فوق العاده ای برای علاقه مندان این نوع بازی باشد .

اگر شما هم به بازی های سبک اکشن و ماجراجویی علاقه دارید تجربه این بازی یکی از پیشنهاد های ما به شما است .

گروه سنی+18
قابل استفاده در کدام کنسولXbox 360
تعداد دیسک1 حلقه DVD9
سبک بازیاکشن

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

Batman Arkham City (XBOX)

Batman Arkham City (XBOX)

یک حلقه DVD | قیمت پشت جلد :29000 تومان

| شماره شناسنامه اثر : 95/448 ن م

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب